дистанційне навчання математика 4

24.04.2023

Закони і властивості арифметичних дій. Ділення на двоцифрове число.


Ознайомтесь із законами та властивостями арифметичних дій  - с.96
 
Виконайте № 453,454,с.97-98



17.02.2023
Палетка. Вимірювання площі палеткою.

-      Сьогодні на уроці ми познайомимося з палеткою. Для вимірювання площі невеликих плоских фігур. Палетка – прозорий папір, поділений на квадрати зі стороною 1 см. Накресліть у зошитах квадрат із стороною 1 см. Це і є квадратний сантиметр. Відкрийте підручники на сторінці 102. Прочитайте про застосування палетки.


Перегляньте відео, виконайте завдання.


Завдання: виконати №188,189,190,с.41

16.02.2023

Дослідження і розв'язування задач на обчислення площі

Перегляньте відео

Завдання: виконати №1,2,3,4,5, с.20 в зошиті з друкованою основою.



15.02.2023

Одиниці площі ар, гектар






Розгляньте та опрацюйте інформацію про ар, гектар на основі №161,162,с.36

Завдання: виконати №164.166,167,с.36-37




08.11.2022
Письмове ділення на двоцифрове число з одноцифровою часткою.

Уважно прочитайте пояснення ділення трицифрового числа на двоцифрове!
Перегляньте відео


Уважно прочитайте пояснення ділення трицифрового числа на двоцифрове!



Виконати №415,418,с.79,, №422,423,с.80


07.10.2022

1.   Створення ігрової ситуації. Комп’ютерний Вірус завітав на урок з попередженням про пошкодження комп’ютерних програм. Тепер 4 клас не зможе пограти у жодну з навчальних ігор. Їх Компутик потребує допомоги! Ось умови Комп’ютерного Вірусу:Потрібно подолати 6 рівнів математичних завдань –і ви врятовані… 

1 рівень. "Математична розминка" №1, с.27,№1,с.28

2 рівень. "Задачний турнір" №4,с.27, №4, с.28

3 рівень. "Множничок" №2,3.с.27, №2,с.28

4 рівень. "Розшифруй" №5,с.27, №3,с.28

5 рівень "Геометричний" №6,с.27, №5,с.28

Чудово справились із завданнями, вірус знешкоджений, тепер можна й пограти математичну гру:

https://www.game-game.com.ua/uk/231631/


05.10.2022

Тема. Письмове множення чисел виду 203*4,170*4

1.Перегляньте відео

2.Опрацюйте правило, с.49 (підручник)

Розглянь. Поясни множення чисел у стовпчик.

7 ∙ 3 = 21 0 + 2 = 2

0 ∙ 3 = 0 3 ∙ 3 = 9

1 ∙ 4 = 4 (дес.)

2 ∙ 4 = 8 (сот.)

3. Виконати №253, 258,с.49 (підручник)

Виконати №1,2,3,4,5,6с.27 (зошит з друкованою основою)




04.10.2022

Діагностувальна робота №1

Діагностувальна робота з математики у 4 класі

 

                                                       

1. Запиши числа в порядку спадання і підкресли в них сотні:

      525, 865, 685, 863, 683, 502, 352.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Виконай обчислення письмово ( у стовпчик):

825 – 468               934 – 465           523 – 45  

274 + 468              227 + 573           742 + 68

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3. Знайди значення виразів:

( 84 : 12 + 1000 : 100) × 5 =                     900 – 12 × 7 : 6 × 10 =

4. Розв’яжи рівняння:

 х : 40 = 4                                 6 × х =360

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Виконай перетворення:

7 м 3 дм = … дм             7 ц = … кг                            20 т = … ц

9 т 3 ц =  … ц                  8 грн 9 коп. = … коп.         380  кг = …ц … кг

 

 

6.  У похід вирушили 4 групи, по 15 туристів у кожній, і 2 групи, по 24 туристи у кожній. Скільки туристів всього вирушило у похід?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.    Виконай множення у стовпчик

328 ∙ 3                         109 ∙ 4                           483 ∙ 2

 

                 

 

Робота для мене була : а) легкою ;     б) не дуже легкою:   в) важкою.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




05.11.2020
Утворення багатоцифрових чисел. Склад числа за розрядами та класами

Вивчення нового матеріалу
Називаючи шестицифрові числа, ми обов’язково кажемо, скільки тисяч у числі. Це підказує, який розряд до якого класу відноситься. В усній нумерації розряди багатоцифрових чисел групують у класи. У кожному класі три розряди.

У межах шестицифрових чисел маємо два класи: перший і другий.

Одиниці, десятки і сотні становлять перший клас – клас одиниць.

Одиниці тисяч, десятки тисяч і сотні тисяч становлять другий клас – клас тисяч.

Одиниці, десятки і сотні – це назви першого, другого і третього розрядів першого класу.

Одиниці тисяч, десятки тисяч і сотні тисяч – це назви першого, другого і третього розрядів другого класу.

Коли утворюємо новий розряд, виникає нова лічильна одиниця. Наприклад, для класу одиниць – одиниця, десяток, сотня. Як їх називають для класу тисяч?
Тисяча, десять тисяч, сто тисяч.

Щоб прочитати чотири-, п’яти- або шестицифрове число, називають спочатку, скільки в ньому одиниць класу тисяч, а потім – скільки одиниць класу одиниць (не вказуючи назви одиниць цього класу).
Є ще третій клас, який називають класом мільйонів. Він допомагає записувати семи-, восьми- і навіть дев’ятицифрові числа. З такими числами ми познайомимося пізніше.


Перегляньте відео



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ №199, 205




03/11/2020

УТВОРЕННЯ ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

З РОЗРЯДНИХ ЧИСЕЛ. КУТ

Завдання 178 c.28

— Якщо в чотирицифровому числі є одиниці кожного з розрядів, то при розкладанні на розрядні доданки буде 4 доданки. Якщо в числі відсутні одиниці певного розряду, то доданків буде менше чотирьох.

1587 = 1000 + 500 + 80 + 7;

2579 = 2000 + 500 + 70 + 9;

3650 = 3000 + 600 + 50 (відсутні одиниці)

5005 = 5000 + 5; (відсутні сотні і десятки)

6800 = 6000 + 800; (відсутні десятки і одиниці)

2040 = 2000 + 40; (відсутні сотні і одиниці)

4032 = 4000 + 30 + 2; (відсутні сотні)

6704 = 6000 + 700 + 4; (відсутні десятки)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ №183, с.29

Прочитайте пояснення про кут №182, с.29


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: побудуйте гострий, прямий та тупий кути


3 клас

Сьогодні ви ознайомитеся з прийомами множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Перегляньте відео

Пам’ятка
Множення двоцифрового числа на одноцифрове число
1) Подаю двоцифровий множник у вигляді суми розрядних доданків.
2) Множу кожний доданок на число.
3) Додаю отримані добутки.               
24 • 3 = (20 + 4) • 3 = 20 • 3 + 4 • 3 = 60 + 12 = 72.

Картинки по запросу "урок множення двоцифрового числа на одноцифрове 3 клас"

Завдання .Обчислити вирази

21•4                48•2           14•6              37•4

43•2                25•4            37•3              27•5


Урок 2

Тема. Ділення виду 64 : 16 способом випробовування. 

 Пояснення с. 143, завдання 943

— Розгляньте, як знаходили частку 64 : 16 способом випробовування.
Як ми міркували? (64 поділити на 16 означає знайти таке число, яке при множенні на 16 дає 64. Це число будемо шукати випробуванням. Починаємо випробувати числа, починаючи з 2.)
16 ∙ 2 = 32 (число 2 не підходить);
16 ∙ 3 = 48 (число 3 не підходить);
16 • 4 = 64; отже, 64 : 16 = 4.
При діленні двоцифрового числа на двоцифрове при підборі частки доводиться кожного разу перевіряти, яке число вийде при множенні дільника на передбачувану частку, чи дорівнює воно діленому (тоді частку знайдено правильно) або менше (більше) за нього (тоді потрібно спробувати інше число, яке, відповідно, більше або менше за те, що перевірялося). Далі вчитель ознайомлює учнів з більш раціональним способом проб, застосовуючи прикидку:
64 : 16 = • 16 = 64.
Прикидка: шукаємо таке число, яке при множенні на одиниці дільника, 6, дає результат, що закінчується одиницями діленого, 4. При множенні 4 на 6 у результаті отримаємо число 24, воно закінчується 4. Чи є інші такі числа? (Ні.) Випробуємо лише число 4: 4 • 16 = 64. Висновок: число 4 є часткою чисел
64 та 16.
Первинне закріплення (с. 143, завдання 944)
— Знайдіть частки способом випробовування.
26 : 13 = 2 (тут проба числа 2 відразу дає потрібний результат); 42 : 14 = 3 (якщо починати пробувати з числа 2, то з’ясується, що вийшло 14 • 2 = 28, а 28 менше, ніж 42, тобто, число 2 не підходить, потрібно взяти більше число. Пробуємо 3. Тоді 14 • 3 = 42, отже, частка — 3.)

Завдання 
Виконати №950,951


Урок 3 

Продовжуємо працювати над діленням на двоцифрове число  шляхом добору
Нагадую:
Наприклад:


26 : 13 = 2 (тут проба числа 2 відразу дає потрібний результат); 42 : 14 = 3 (якщо починати пробувати з числа 2, то з’ясується, що вийшло 14 • 2 = 28, а 28 менше, ніж 42, тобто, число 2 не підходить, потрібно взяти більше число. Пробуємо 3. Тоді 14 • 3 = 42, отже, частка — 3.)

Перегляньте відео



Завдання

с.145 №958,959


Урок 4
Тема Частина цілого: утворення і запис. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу.

Урок з математики в 5 класі за темою "Звичайні дроби".

Перегляньте відео












Використання у житті.
Із дробами також пов’язано дуже багато професій: пекар, кухар, електрик, швачка, садівник будівельник і ще інші. Також ми зустрічаємо дроби коли граємо в комп’ютерні ігри (коли наприкінці пройденого рівня, ми бачимо скільки зібрали балів із можливих), коли в інтернеті дивимося рейтинг чого небудь, коли хочемо щось поділити між собою. Дроби оточують нас повсюди. 

Завдання

Виконай завдання 3,4
Математика. 3 клас. Методика формування в учнів поняття про частини ц…



Урок 5
Знаходження частини від числа. Іменовані числа. Задачі на знаходження частини від числа

Перегляньте відео


Ознайомтесь
МІРИ МАСИ. ГРАМ. ТОННА. ЦЕНТНЕР. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ МАСИ ...

Одиниці виміру | E-education | Сайт учителя Олександра Щербакова

Завдання1
Виконайте перетворення іменованих чисел


Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв'язання ...
Завдання 2
Виконати № 1024,1025

Урок 6

Знаходження числа за його частиною.
Письмове ділення на одноцифрове число. Знаходження частини числа ...
Перегляньте відеоурок


Знаходження числа за його частиною - презентація з математики

 Завдання 1
Відрізок AK становить 1/4 відрізка AB і дорівнює 20 мм. Знайти довжину відрізка AB.
Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням
Яку частину відрізка AB становить відрізок AK? Скільки таких четвертих є у цілому відрізку AB? Яка довжина однієї четвертої частини відрізка AB? Як знайти всю довжину відрізка AB?
Завдання 2

Виконати № 1035,1039


Урок 7

Закріплення вивченого про частини


Перегляньте відеоурок  та згадайте вивчене про частини.


Завдання

Виконайте №1042,1044


Урок 8
Додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків.

Перегляньте відео


Завдання 
Виконайте №1034,1041

Урок 9

Ділення з остачею

Ділення з остачею (розглядання прийому обчислення). Розв'язування ...

Презентация на тему: "Перевірте домашню роботу Задача ) 12-8=4(кг ...

Перегляньте відеоурок




Завдання 1

Презентация на тему: "Перевірте домашню роботу. Задача )3*8=24(м ...

Завдання 2
Виконайте №1059, с.160


Урок 10

Ділення з остачею. Задачі на дві дії , що передбачають порівняння чисел.

Продовжуємо працювати над діленням з остачею


Щоб виконати ділення з остачею, потрібно:
1) знайти найбільше число, яке менше від діленого і ділиться на дільник без остачі;
2) виконати ділення цього числа і знайти неповну частку;

3) знайти остачу, віднявши від діленого те число, яке ділиться на дане число без остачі.

Подумайте!

Чи може остача бути більшою за дільник? 
Ні, не може, тому що остача завжди менша від дільника.


— Чи може при діленні на 7 в остачі бути: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8?
(Числа 7 і 8 не можуть бути в остачі, бо остача завжди менша від дільника.) Якими можуть бути остачі при діленні на 9?
(1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8)
На 10? (1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9)

Перегляньте відеоурок



Завдання1
Ділення з остачею.

Завдання 2
Виконайте №1090



Урок 11
Закріплення вивченого про частини

Пригадайте

Позначення частин числа цифрами. Дроби з чисельником 1 як частина ...

Strong>Ознайомлення з дробами | Математика

Виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944802

Фото робіт чекаю на Вайбер


Урок 12
 Письмове множення

Перегляньте відеоурок




Алгоритм письмового множення

Демонстраційні таблиці. Математика. 3-4 класи | Видавництво Генеза

Завдання 
Опрацюйте правило с.166
Виконайте №1100, с.166, №1109, с.167