дистанційне навчання фізкультура

24.04.2023

Підготуйте місце для занять фізичними вправами.

 Пам'ятайте про безпеку під час виконання вправ.

Розминка


Підготуйтесь до виконання гімнастичних вправ:




08.11.2022

Розминка


Виконання вправ




07.10.2022

1. Розминка



2. Перегляньте відео
































03.11.2020

ЩОБ МАТИ ЗДОРОВІ ЗУБИ... ГІГІЄНА ПОРОЖНИНИ РОТА 

— Що допомагає перетравлювати їжу?

Щоб їжа краще перетравлювалася в шлунку і кишковику, вона змочується у роті слиною і подрібнюється зубами. Людині від початку життя дано два комплекти зубів — 20 тимчасових (молочних) і 32 постійних зуба. 20 зубів — це повний комплект молочних зубів, що починає змінюватися на постійні зуби у віці 6–9 років. Зміна зубів починається зазвичай з 6 років, коли постійні зуби готові до зростання, коріння тимчасових зубів розсмоктується, вони стають рухомими і випадають. На місці молочного зуба, що випав, прорі­зується постійний. Спочатку змінюються нижні різці, а потім — верхні. До 12–14 років у людини повинні прорізатися всі постійні зуби, за винятком зубів мудрості, які з’являються у віці від 16 до 25 років. Заміна та ріст зубів — один із показників фізичного розвитку.

Молочні зуби відіграють важливу роль у розвитку постійних. Як ви вва­жаєте чому? (Вони зберігають простір для них, направляють ріст постійних зубів.)

— Зміна зубів — природний процес, який відбувається в усіх людей, і не потрібно цього боятися.

У різних країнах існують різні звичаї, пов’язані з випадінням зубів. В іс­панців потрібно закинути зуб на дах будинку і розказати смішний вірш, запро­шуючи мишеня, узяти старий зуб і принести новий. Коли японська дитина втрачає зуб, вона кидає його в повітря і кричить: «Перетворися на зуб Они». (Она — це японське чудовисько, у якого дуже міцні зуби.) У корейців дитина кидає зуб на дах і говорить: «Чорний птах, чорний птах, я даю тобі свій старий зуб, будь ласка, дай мені новий». (Чорний птах символізує вдачу.)

— А що ви робите, коли у вас випадає зуб?

2. Практична вправа

— Візьміть дзеркало та розгляньте свої зуби. Знайдіть молочні і постійні. Чим молочні зуби відрізняються від постійних? (Постійні більше за розміром. Тимчасові біло-блакитнуватого кольору.)

— А їхня схожість захована всередині. Виявляється, будова молочних і по­стійних зубів однакова. Розгляньте схему внутрішньої будови зуба та назвіть його частини.

Зуб складається з трьох основних частин.

Коронка — частина зуба, яку видно в порожнині рота.

Корінь — частина зуба, яка розташовується в щелепі.

Шийка — частина зуба, яка розташовується між коронкою і коренем. Вона прикрита яснами.




ЯК ПРАВИЛЬНО ДОГЛЯДАТИ ЗА ЗУБАМИ

1. Чисть зуби двічі на день: після сніданку і після вечері.

2. Після кожного прийому їжі полощи рот.

3. Зубну щітку міняй 4 рази на рік.

4. Не зловживай солодощами, не лускай горіхи зубами.

ПОРЯДОК ЧИЩЕННЯ ЗУБІВ

Зубна щітка розташовується вздовж ліній ясен. Рухи зубної щітки — згори вниз. Слід ретельно чистити кожен зуб.

Очистити внутрішню поверхню кожного зуба. Рух зубної щітки — знизу вгору.

Почистити жувальну поверхню кожного зуба. Рух щітки — вперед-назад.

Кінчиком щітки почистити внутрішню сторону передніх зубів круговими рухами.

Не забудьте почистити язик.

Перегляньте відео



Домашнє завдання: опрацювати с.44-46, виконати тестування

4. Тестування

1. Позначте правильні твердження.

а)Я чищу зуби двічі на день.

б)Я перекушую фруктами і овочами.

в)Я часто їм солодке.

г)Я не гризу ручки і олівці.

д)Я міняю зубну щітку кожні три місяці.

е)Я двічі на рік відвідую стоматолога.

2) Найпоширенішу хворобу зубів називають:

а) карієс;

б) кір.

3) Зуби потрібно чистити:

а) уранці;

б) уранці і ввечері;

в) один раз на тиждень.

4) Зубну щітку після чищення зубів потрібно:

а) промити водою з милом для дезінфекції;

б) нічого з нею не робити.

5) Чи потрібно прополоскати рот після вживання їжі?

а) Ні;

б) так.


3 клас

Урок 1

Безпека дорожнього руху. Безпека руху велосипедиста

Перегляньте відео

Безпека руху велосипедиста
Велосипед є транспортним засобом пересування, і на нього також поширюються правила дорожнього руху.
Правила користування велосипедом:
Ø кататися на дитячому велосипеді може навіть малюк, але тільки на закритих для руху машин майданчиках, стадіонах та інших безпечних місцях;
Ø їздити на велосипеді по дорогах дозволяється з 14 років;
Ø велосипед має бути обладнаний світловідбивачами —спереду білого кольору, з боків — оранжевого, ззаду —червоного.
Велосипедистові забороняється:
Ø рухатися по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;
Ø рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);
Ø під час руху триматися за інший транспортний засіб;
Ø буксирувати велосипед;
Ø їздити, не тримаючись за кермо та знімати ноги з педалей;
Ø керувати велосипедом із несправним гальмом і звуковим сигналом, а також без освітлення у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості.


Урок 2

Безпечна поведінка в побутових умовах.

1.Переглянь відео





Перегляньте відеоурок












2.  Аналіз ситуацій.
а) Ви вдома самі. Увімкнена новорічна гірлянда. Раптом ви помітили, що провід сильно нагрівся, іскриться, лампочки миготять якось дивно. Ваші дії?
б) Андрійко побачив неізольований шнур від електричного чайника . Що він повинен зробити?

в) Хлопчики і дівчатка в гостях у Миколки слухали музику, танцювали, веселились. Збуджені і веселі вийшли на вулицю. Миколка повернувся додому. Він згадав, що забув щось вимкнути. Що саме?


Урок 3
Характер людини. Визначення позитивних та негативних рис  характеру казкових героїв


Психологи налічують близько півтори тисячі рис особистості, за якими можна характеризувати людину.
Неосяжний і різноманітний світ, у якому ми живемо. Він ставить перед людиною безліч загадок. Найбільшу загадку сформулювали ще давні греки, написавши на одному зі своїх храмів: «Пізнай самого себе». І людина пізнає.


Перегляньте відеоурок


Пам"ятайте прислів"я
«Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь»



Урок 4
Самооцінка характеру


Сьогодні на уроці ви зможете більше дізнатися про себе як особистість.

Читання оповідання Іллі Бутмана «Боягуз»

БОЯГУЗ
Жили-були двоє друзів — Ромчик і Дмитрик. Ромчик був боягузом, а Дмитрик — хоробрим хлопчиком. Якось друзі почули крик дівчинки, яка тонула в річці. Боязкий Ромчик так злякався за дівчинку, що кинувся її рятувати. А хоробрий Дмитрик, який ні за себе, ні за інших не боявся, пішов собі далі.
Повертаючись зі школи, Ромчик завжди боявся, що мамі, яка втомилася на роботі, доведеться прибирати квартиру, і тому сам мив за собою посуд. А Дмитрик не знав страху і ніколи мамі не допомагав.
—  І чого ти завжди боїшся! — казав Дмитрик.— Бери приклад з мене. Ось я бачив сьогодні, як хлопчики ображали дівчинку, але це мене анітрішки не злякало.

Поміркуйте
—  Хто з хлопчиків уважав себе хоробрим?
—  А кого з них ви вважаєте хоробрим?
—  Чи правильно оцінювали себе Ромчик і Дмитрик? 


— Що таке самооцінка?
—  Самооцінка — це те, як люди оцінюють себе. Буває занижена, завищена і реалістична самооцінка.
— Що таке занижена самооцінка?
Занижена самооцінка — це коли людина вважає себе гіршою за інших, завжди зменшує свої здібності й досягнення.

— Що таке завищена самооцінка?
Завищена самооцінка — це коли людина незаслужено звеличує себе, перебільшує власні досягнення, а успіхи інших не помічає або применшує.
— Що таке реалістична самооцінка?
Реалістична самооцінка — це коли людина ставиться до себе так само добре, як і до інших. Вона не перебільшує і не зменшує своїх здобутків. Це допомагає їй почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.


Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

Перегляньте відеоурок



Урок 5
Розвиток пам"яті та уваги

Тільки здорова дитина досягає успіхів у навчанні, займає гідне станови­ще у класному колективі, добре розвивається фізично, має врівноважений психічний стан.
Пам'ять дуже важлива і цікава властивість людини. Завдяки їй люди багато чого досягли. У давні часи зберігали і передавали вогонь, що давав життя людям. Згодом опанували ремесла і передавали це мистецтво дітям й онукам, винайшли письмові знаки, за допомогою яких можна передати зміст речей, явищ, а також розповісти про події, що відбулися дуже давно.
Пам'ять має  три властивості: накопичення, збереження і відтворення фа­ктів, відомостей, правил.
Правила тренування пам'яті.
1. Необхідна умова запам'ятовування розуміння матеріалу.
2. Не можна надовго відкладати повторення. Повторюй періодично, на­магайся виділити головне, зв'язати з тим, що ти вже засвоїв.
3. Одноманітне повторювання шкідливе для запам'ятовування, спрацьо­вує гальмо, людина відключається.
Щоб краще запам'ятати, людина зосереджує свою увагу.
Увага зосередження думки, слуху чи зору на будь-якому об'єкті.
Є люди з надзвичайною пам'яттю. Великий композитор  В.А. Моцарт, коли йому було 14 років, почув у соборі музичний твір. Прийшовши додо­му, він по пам'яті записав його. Коли через багато років перевірили, то виявилося, що запис був зроблений дуже точно.
Розрізняють деякі види пам'яті.
Слухова краще запам'ятовується матеріал, якщо почув його пояснення. Зорова краще запам'ятовується матеріал, якщо прочитаєш його.
Моторна краще запам'ятовується матеріал, якщо записуєш його.

Перегляньте відеоурок