Дистанційне навчання українська мова 4 клас

17.02.2023

Правопис числівників

Перегляньте відео:






Завдання: виконати впр.1,с.21,2,с.22 в зошиті з друкованою основою.



16.02.2023

Правопис числівників

Правопис багатьох числівників треба звіряти з орфографічним словником або запам'ятати.

динадцять,
дванадцять,
тринадцять,
чотирнадцять,
п'ятнадцять,
шістнадцять,
сімнадцять,
вісімнадцять,
дев'ятнадцять.
Також звук [д] треба позначати відповідною буквою в числівниках
двадцять,

тридцять.

Числівники, що називають числа, утворені від простих чисел 5, 6, 9, треба писати так:
п'ять, п'ятнадцять, п'ятдесят, п'ятсот;
шість, шістнадцять, шістдесят, шістсот;
дев'ять, дев'ятнадцять, дев'ятсот.

Перегляньте відео


Завдання: виконати впр.1,с.43 (підручник), впр.1,2,с.20 (зошит з друкованою основою)


15.02.2023

Числівник як самостійна частина мови

Ознайомтесь із числівником розглянувши правила:





Опрацюйте правило с.41

Завдання: виконати впр.2,с.41,3,с.42


08.11.2022

1 урок

Повторення вивченого

Виконати впр.1,2,3,4,с.43 в зошиті з друкованою основою.


2 урок

Повторення вивченого

Виконати інтерактивну вправу:




07.10.2022

Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.

Повторіть правила написання орфограми ненаголошеного е, и.

Перегляньте відео 


Потренуйтеся "е" чи "и"

Виконайте впр.2,с.53 (підручник)
Виконати впр.4,1,2, с.28 (зошит з друкованою основою)





05.10.2022
Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.

1.Згадай:
2.Виконайте впр.1,с.50,впр.5,с.51 (підручник)
3.Виконайте впр. 3,1,2,3, с.27 (зошит з друкованою основою)



04.10.2022
Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов'ян.


1. Перегляньте відео про міфи стародавніх слов'ян.


2.Прочитайте міф "Про Перуна та Стрибога" с.47-49 (підручник)

3.Виконайте тестування по прочитаному міфу.


4. Виконати впр.2, с.25, впр.3,4,1.2, с.26 (зошит з друкованою основою)

04.10.2022
Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов'ян.

1. Запам'ятайте правило

2.Перегляньте відео.
 Зверніть увагу на правило правопису слів з орфограмою ненаголошені е та и. Напишіть зоровий диктант.




3. Виконайте  завдання з ключем. Вибірково-розподільний диктант.

Запишіть слова у дві колонки: у першу – з ненаголошеним е, у другу – з ненаголошеним и.

З..рно, вер..с, л..ман, м..далі, ваз..лін, ш..рокі, вер..сень, п..ніцилін, кр..латої, м..сколиз, чер..да, трен..р, пш..ниця, велос..пед, бр..ніти, н..потріб, вес..ло, ц..ферблат, гл..бочінь, з..рном, б..режу, п..ньок, м..тро.

Ключ. У кожному слові підкресліть останню букву - прочитаєте народну мудрість.

4. Виконайте вправу 2,с.47 (підручник)





05.11.2020
Іменники - синоніми, іменники-антоніми, багатозначність окремих іменників.

Іменники-антоніми


Іменники-синоніми



Багатозначність іменників

Домашнє завдання впр93, с.47


— Сьогодні ми продовжимо подорож країною Слова, але завітаємо до міста під назвою Будова слова. Повторимо, з яких частин може складатися слово, як називаються ці частини.

Розглянь таблички та зроби висновки


4 116 1.jpg


ПАМ’ЯТКА «РОЗБІР СЛОВА ЗА БУДОВОЮ»

·      Прочитай слово. До якої частини мови воно належить і що означає?

·      Зміни слово за відмінками та визнач у ньому закінчення.

·      Визнач основу слова (це частина слова без закінчення).

·      Добери до слова 2–3 споріднених слова та визнач корінь.

·      Назви префікс, суфікс.


Прочитайте казку про країну Мовляндія впр79,с.42

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: впр.82 (3), 83 (1), с.43







3 КЛАС
Урок 1
Тема Змінювання прикметників за числами
НАГАДУЮ
Картинки по запросу "правило змінювання прикметників за числами"

Розглянемо питання змінювання прикметників за числами
Наприклад: Ведмедик-ведмедики. 
Ведмедики (які?) вайлуваті. Визначте закінчення  в словах.
-Отже, ПРИКМЕТНИКИ ЗМІНЮЮТЬСЯ ЗА ЧИСЛАМИ.

 Перегляньте відео

4.  Тренувальна вправа
- підберіть прикметники до іменників
Хмаринка (яка?) 
Дерево (яке?) 
Мама(яка?) 
- в якому числі ви вживали прикметники? Чому ?
Завдання 1  Запишіть  в множині та визначте закінчення.
      Хмаринки (які?) 
      Дерева (які?) 
      Мами (які?) 
   
Завдання 2 Вставте пропущені букви в поданому тексті, знайдіть прикметники та
визначте в них закінчення.

Бур… ведмеді могутн… й  велик… звірі. Доросл… тварини сягають у висоту до 2 метрів.

Завдання 3

Картинки по запросу "правило змінювання прикметників за числами"


Картинки по запросу "правило змінювання прикметників за числами"


Урок 2
Тема : Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. 
Розгляньте вислови:
·        В Олега гострий язик.
·        Микола живе на широку ногу.
·        Ігор має золоте серце.
 Прикметники у словосполученнях "гострий язик", "жити на широку ногу", "золотке серце" вжиті у переносному значенні.

-Запамятайте:
Слово в прямому значенні — це звичайна, повсякденна назва чогось (предмета, дії, ознаки).
Слово в переносному значенні — назва образна, перенесена з одних предметів і явищ на інші.

Завдання
Випишіть словосполучення з переносним значенням. Складіть речення з одним з словосполучень.
Солодкі ягоди, золоті руки, мамині руки, срібний передзвін, солодка мова, срібний перстень, золоте серце, холодний погляд, золотий колос, чиста вода, золотий годинник, холодний день, чисте сумління.


Урок 3

Тема Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми.Використання їх у зв"язних висловлюваннях

Перегляньте відео та виконайте зазначені в ньому завдання


Урок 4

Тема. Змінювання прикметників за родами.

Сьогодні пропоную вам переглянути відео, за допомогою якого ви згадаєте попередні теми та дізнаєтесь про те як прикметники змінюються за родами.


Презентация на тему: "ТАБЛИЦІ- СХЕМИ Українська мова 3 клас ...

Презентация на тему: "ТАБЛИЦІ- СХЕМИ Українська мова 3 клас ...

Презентация на тему: "ТАБЛИЦІ- СХЕМИ Українська мова 3 клас ...

Завдання
Завдання з відео не виконуємо.
Виконати вправи 358,360 с.147,148

Урок 5 

Тренувальні вправи на визачення роду і числа прикметників

3.Хвилинка- цікавинка
- Ми вже знаємо, що прикметник пов’язаний з іменником, але іменник може жити сам по собі.А от прикметник великий боягуз.Він виходить на прогулянку лише з іменником, міцно за нього тримаючись.Тому він завжди стоїть у тому числі що й іменник і має той самий рід. Та от на відміну від іменника, прикметник змінюється за родами, а іменник має тільки той рід, в якому він стоїть.

Завдання 1
Визначте рід прикметників

Сонячний промінь, гарне ім’я, хижий звір, літнє сонце, руда білка, яблуневий цвіт, рідке мило, зелена фарба, рання осінь. 

Завдання 2
Перетвори однину на множину
Темна ніч, круглий місяць, велике вікно, зимовий ранок, голосний дзвоник, класна кімната, рясний дощ.
Завдання 3
Прочитай прикметники. До кожного прикметника добери інший, протилежний за значенням.
Темний, глибокий, дешевий, сухий, швидкий.
Запиши ці прикметники парами.


Урок 6
Диктант
Мишка
Завдання
Напишіть диктант під диктовку на відео.



Урок 7

Дієслово.Загальне поняття. Зв"язок дієслова з іменником у реченні.

дієслово 2 клас

Дієслово

Перегляньте відео



Завдання 1  
Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником ...

Завдання 2
Виконайте впр 391, с.158

Урок 8 
Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми.

Нагадую:

Презентація з української мови 5 клас на тему "Групи слів за ...

Vibir slova

Корова, кінь і собака говорять між собою, кого хазяїн більше любить. Кінь говорить: «Хазяїн більше любить мене. Я йому плуг тягаю, дрова з лісу вожу. Сам хазяїн на мені у місто їздить».
А корова говорить: «Ні, хазяїн більше любить мене. Я всю його сім’ю мо­локом годую».
Собака як заговорить: «Ні, мене. Я хазяйське добро стережу».
Почув чоловік цю суперечку і говорить: «Не сперечайтеся. Всі ви мені по­трібні. Кожен хороший на своєму місці».
— Що в цьому тексті вам не сподобалося?
— Якими словами потрібно замінити дієслово говорити? (Засперечатись, сказати, зауважити, загарчати)

Перегляньте відеоурок


Завдання 1

Презентация на тему: "Українська мова 3 клас (індивідуальні ...

Завдання 2

Виконайте впр 397, с.161

Урок 9
Вживання дієслів у переносному значенні

Перегляньте відео


Завдання 1
Виконайте впр 409, с.164
Завдання 2
— Складіть з поданих слів речення і запишіть їх у такому порядку, щоб вийшла зв’язна розповідь. Підкресліть дієслова, вжиті в переносному значенні.

• Весна, по, швидко, землі, крокує.
• Гілки, на, бруньках, скоро, тоненьких, набубнявіють.
• Летять, країв, з, птахи, теплих.
• Криги, від, звільнилися, ріки.
• Неба, з, лагідне, посміхається, сонце.


Урок 10
Час дієслова. Змінювання дієслова за часами

Презентація "Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часів ...

Перегляньте відеоурок

Завдання 1
Опрацюйте правила с.167-168
Завдання 2
Виконайте впр 420, с.168

Урок 11
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

Продовжуємо працювати із часовими формами дієслів

Перегляньте відео




Завдання 
Виконайте впр 424, 425, с.169

Урок 12
Правопис написання не з дієсловами. Використання дієслів з не у монологічному та діалогічному мовленні.

Управління освіти Міської ради міста Кропивницького - Українська ...


Перегляньте відеоурок




Тренажер (4 клас) «Написання не з дієсловами»

Завдання

Виконайте впр 444,с.177 (3 завдання вправи обов"язково)


 Урок 13

Початкова (неозначена) форма дієслова


Презентація з української мови "Неозначена форма дієслова"


Перегляньте відео



Навчання на дому, 4-А клас - Сайт scool23kr!

Завдання 1

Неозначена форма дієслова. Практичні вправи - презентація з ...


Завдання 2
Випиши з тексту дієслова, замінивши їх на дієслова у неозначеній формі. 

Їжак до зими готується. Лягає на землю та качається, борюкається. А листя на його сиві голки все настромлюється, нанизується. Отак назбирає він листя та й несе його до своєї домівки. Несе, наче золотий стіжок везе. Скине його на купку, спочине трохи та й знову за роботу. Бо ж любить їжачок зимувати у теплій м'якій постелі.