- Сьогодні на уроці ми познайомимося з палеткою. Для вимірювання площі невеликих плоских фігур. Палетка – прозорий папір, поділений на квадрати зі стороною 1 см. Накресліть у зошитах квадрат із стороною 1 см. Це і є квадратний сантиметр. Відкрийте підручники на сторінці 102. Прочитайте про застосування палетки.
1.
Створення ігрової ситуації. Комп’ютерний Вірус завітав на урок з попередженням про
пошкодження комп’ютерних програм. Тепер 4 клас не зможе пограти у жодну з навчальних
ігор. Їх Компутик потребує допомоги! Ось умови Комп’ютерного Вірусу:Потрібно подолати 6 рівнів математичних завдань –і ви
врятовані…
1 рівень. "Математична розминка" №1, с.27,№1,с.28
2 рівень. "Задачний турнір" №4,с.27, №4, с.28
3 рівень. "Множничок" №2,3.с.27, №2,с.28
4 рівень. "Розшифруй" №5,с.27, №3,с.28
5 рівень "Геометричний" №6,с.27, №5,с.28
Чудово справились із завданнями, вірус знешкоджений, тепер можна й пограти математичну гру:
Тема. Письмове множення чисел виду 203*4,170*4
Розглянь. Поясни множення чисел у стовпчик.
7 ∙ 3 = 21 0 + 2 = 2
0 ∙ 3 = 0 3 ∙ 3 = 9
1 ∙ 4 = 4 (дес.)
2 ∙ 4 = 8 (сот.)
3. Виконати №253, 258,с.49 (підручник)
Виконати №1,2,3,4,5,6с.27 (зошит з друкованою основою)
Діагностувальна робота з математики у 4 класі
1. Запиши числа в порядку спадання і підкресли в них
сотні:
525, 865,
685, 863, 683, 502, 352.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Виконай обчислення письмово ( у стовпчик):
825 – 468
934 – 465 523 – 45
274 + 468
227 + 573 742 + 68
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Знайди значення виразів:
( 84 : 12 + 1000 : 100) × 5 = 900 – 12 × 7 : 6 × 10 =
4. Розв’яжи рівняння:
х : 40 = 4 6 × х =360
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Виконай
перетворення:
9 т 3 ц = … ц 8 грн 9 коп. = … коп. 380 кг = …ц … кг
6.
У похід вирушили 4 групи, по 15 туристів у кожній, і 2 групи, по 24
туристи у кожній. Скільки туристів всього вирушило у похід?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Виконай множення у стовпчик
328 ∙ 3 109 ∙ 4 483 ∙ 2
Робота для мене була : а) легкою ; б) не дуже легкою: в) важкою.
Вивчення нового матеріалу
Називаючи шестицифрові числа, ми обов’язково кажемо, скільки тисяч у числі. Це підказує, який розряд до якого класу відноситься. В усній нумерації розряди багатоцифрових чисел групують у класи. У кожному класі три розряди.
У межах шестицифрових чисел маємо два класи: перший і другий.
Одиниці, десятки і сотні становлять перший клас – клас одиниць.
Одиниці тисяч, десятки тисяч і сотні тисяч становлять другий клас – клас тисяч.
Одиниці, десятки і сотні – це назви першого, другого і третього розрядів першого класу.
Одиниці тисяч, десятки тисяч і сотні тисяч – це назви першого, другого і третього розрядів другого класу.
Коли утворюємо новий розряд, виникає нова лічильна одиниця. Наприклад, для класу одиниць – одиниця, десяток, сотня. Як їх називають для класу тисяч?
Тисяча, десять тисяч, сто тисяч.
Щоб прочитати чотири-, п’яти- або шестицифрове число, називають спочатку, скільки в ньому одиниць класу тисяч, а потім – скільки одиниць класу одиниць (не вказуючи назви одиниць цього класу).
Є ще третій клас, який називають класом мільйонів. Він допомагає записувати семи-, восьми- і навіть дев’ятицифрові числа. З такими числами ми познайомимося пізніше.
УТВОРЕННЯ ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
З РОЗРЯДНИХ ЧИСЕЛ. КУТ
Завдання 178 c.28
— Якщо в чотирицифровому числі є одиниці кожного з розрядів, то при розкладанні на розрядні доданки буде 4 доданки. Якщо в числі відсутні одиниці певного розряду, то доданків буде менше чотирьох.
1587 = 1000 + 500 + 80 + 7;
2579 = 2000 + 500 + 70 + 9;
3650 = 3000 + 600 + 50 (відсутні
одиниці)
5005 = 5000 + 5; (відсутні
сотні і десятки)
6800 = 6000 + 800; (відсутні десятки і одиниці)
2040 = 2000 + 40; (відсутні
сотні і одиниці)
4032 = 4000 + 30 + 2; (відсутні
сотні)
6704 = 6000 + 700 + 4; (відсутні
десятки)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ №183, с.29
Прочитайте пояснення про кут №182, с.29
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: побудуйте гострий, прямий та тупий кути
3 клас
Урок 2
Продовжуємо працювати над діленням на двоцифрове число шляхом добору
Нагадую:
Наприклад:
Завдання
с.145 №958,959
|
Завдання 2
Виконати № 1024,1025
Продовжуємо працювати над діленням з остачею
Виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944802
Фото робіт чекаю на Вайбер